Firemní akce

Prostory hotelu jsou ideální pro pořádání malých a středně velkých konferencí a firemních akcí do 200 účastníků. Máme však bohaté zkušenosti i s pořádáním vetších kongresů pro 400 a více delegátů. Hotel Jana**** disponuje jedním z největších konferenčních center v České Republice s kapacitou přes 1000 osob. Při tomto typu akcí zajistíme dopravu a ubytování v okolí.

Celkově můžete využít 9 konferenčních sálů a salonků, které jsou velmi variabilní. Do každého salonku můžeme přidat dataprojektor i plátno (různé velikosti), pokud přímo v sále nejsou na pevno zabudovány. V hotelu je i několik ručních mikrofonů, které můžeme spolu s ozvučením dodat do jakéhokoli salonku stejně jako flipcharty.

 

Prostory

Plocha

Divadelní 

uspořádání

Školní uspořádání

Banketní uspořádání

Ženeva

Uspořádání

"U"

Uspořádání

"T"

 

  168MDA.jpg

169Yzg.jpg

173ZjM.jpg 172YzU.jpg 171MGF.jpg 170YTA.jpg
Velký kongresový a společenský sál 576 m2 627 350 400 * * *
Malý kongresový a společenský sál 210 m2 170 120 140 36 30 30
Přemysl + Otakar II. 145 m2 100 70 70 36 30 30
Přemysl 75 m2 50 30 30 24 21 30
Otakar 75 m2 50 30 30 24 21 21
Žerotín 44 m2 42 20 20 24 20 18
Amos 41 m2 36 18 20 18 15 15
Blahoslav 25 m2 - 12 10 - - -
Jednací místnost 20 m2 - 8 10 - - -
Restaurace Haná 105 m2 90 35 50 24 20 20
Biedermayer 50 m2 - - 35 - 18 18
Vinárna 25 m2 - - 16 - - -
Zimní zahrada 132 m2 100 60 80 28 24 24
Zahradní restaurace 177 m2 140 100 100 * * *
               
  • CZ
  • EN
  • DE
Arrow left
Arrow right